Sposób pakowania odzieży używanej, a maksymalizacja korzyści kupującego

Pakowanie odzieży używanej

Jako właściciel sklepu z odzieżą używana z pewnością pieczołowicie dobierasz i selekcjonujesz towar w swoim sklepie. Oceniając odzież na wagę, którą zaopatrujesz swój punkt, patrzysz na jakość, gatunek, znane marki oraz atrakcyjną cenę. Czy zastanawiałeś jednak się kiedyś nad wpływem pakowania produktu na zmaksymalizowanie swoich korzyści?

W tym artykule poruszymy ważny, acz często nieporuszany i trochę zapomniany temat wpływu metody pakowania odzieży używanej na wagę na Twoje korzyści, bądź straty, które może za sobą nieść.

Metoda pakowania

Jak wspominaliśmy we wstępie, oprócz oczywistych czynników, którymi kieruje się każdy właściciel sklepu z tanią odzieżą, są też czynniki ukryte, o których nie myślimy przy pierwszym kontakcie z nowym dostawcą.

Jednym z tych faktorów jest metoda pakowania sortowanej odzieży używanej. Po wnikliwej analizie jakości towaru, który znajduje się w worku warto skupić się przez chwilę na tym w jaki sposób składana jest odzież. Jeśli towar jest poukładany w równe pakiety, a każda rzecz jest widocznie ułożona, możemy mieć pewność, że już na etapie produkcji zadbano o wysoką selekcję ubrań poprzez dokładne sprawdzenie ich jakości.

Ponad to metoda ich składania ma ogromny wpływ na jakość i efektywność Twojej pracy! Im ubrania będą mniej pogniecione, tym łatwiejsza będzie Twoja praca, przede wszystkim wpłynie to na czas i łatwość wyceny- jeśli rzeczy są dobrze wyselekcjonowane na etapie produkcji i poskładane w równe pakiety, łatwiej i szybciej jest wycenić daną rzecz oraz otrzymać za nią stosunkowo wyższą cenę.

Kolejnym pozytywnym aspektem jest to, że czas przygotowania towaru (od wyceny do powieszenia) diametralnie się skraca, przy efektywnym pakowaniu ubrań używanych, zmniejszamy do minimum potrzebę prasowania lub prania odzieży przed wywieszeniem jej na wieszak. Czas to pieniądz więc warto skupić się na zmaksymalizowaniu swoich korzyści!

Waga worków z odzieżą używaną

Kolejnym ważnym czynnikiem jest waga towaru. Zapewne zastanawiasz się teraz w jaki sposób waga poszczególnych asortymentów może mieć istotny wpływ na Twój interes…

Po pierwsze odzież używana sortowana powinna być pakowana optymalnie wagowo w ujednolicony (dla każdego asortymentu) rozmiar worka. Optymalnie wagowo to znaczy od 20-25 kg (w zależności od gabarytów towaru). Pozwala to na swobodna cyrkulację powietrza w worku – minimalizujemy w ten sposób charakterystyczny zapach odzieży używanej. Ponad to pozwala to na większą plastyczność w wybieraniu zaopatrzenia do Państwa Ciuchlandu, 25 kg pakiety zapewniają różnorodność towaru, bez ryzyka kupowania przysłowiowego kota w worku. Ubrania używane pakowane w około 25 kg worki idealnie nadają się również jako ilości testowe, które z łatwością i w korzystnej cenie można również wysłać kurierem.  Ujednolicony rozmiar worka wpływa korzystnie na cenę transportu. Jeśli każdy asortyment zapakowany jest w zbliżone wagowo i gabarytowo worki to zdecydowanie ułatwia to transportowanie go, zarówno ciężarówką, przyczepą, samochodem osobowym, w paczce czy też na palecie. Im więcej worków zmieści się do ciężarówki tym mniejsza jest szacunkowa średnia cena transportu przypadająca na każdy worek. A co za tym idzie, kolejny aspekt maksymalizacji Państwa korzyści.

Wytrzymałość opakowania

Ostatnim punktem, jednak nie mniej ważnym niż poprzednie, jest wytrzymałość materiału worka, w którym spakowana jest odzież używana. Im bardziej wytrzymały tym mniejsze prawdopodobieństwo wystąpienia mechanicznych uszkodzeń związanych z transportem. Przy czym warto zwrócić uwagę na jego elastyczność, ponieważ musi ona być na tyle plastyczna, by idealnie mogła się dostosować do załadunku i na tyle sztywna by zagwarantować ochronę towaru w środku.

Pakowanie odzieży używanej niesortowanej

Co z odzieżą niesortowaną?

Jeśli mówimy o tradycyjnej odzieży niesortowanej to aspekt składania jej w równe pakiety oczywiście nie ma miejsca, jednak zawarto zwrócić uwagę na pozostałe czynniki, takie jak wytrzymałość big bag’a i jego elastyczność oraz wagę każdego z nich.

Waga odgrywa w tym przypadku kluczowa rolę, ponieważ przy standardowym niesorcie, w którym znajdziemy (oprócz odzieży) buty, torebki, ciężkie kurtki, wieszaki, śmieci, książki, kosmetyki, łatwo jest o mechaniczne uszkodzenia towaru w środku, tym bardziej jest to pewne im większa jest waga w każdym z nich. Duże worki, w które standardowo pakowane są ubrania niesortowane, najczęściej są ładowane  do maksymalnych wagowych granic ich pakowności co naszym zdaniem oprócz  zwiększenia ryzyka uszkodzeń wpływa niekorzystnie na cyrkulację powietrza wewnątrz, co często daje nam efekt „zatęchłego” towaru.

Jak jest pakowany towar oferowany w naszej hurtowni odzieży używanej?

Jako hurtownia odzieży używanej działająca nieprzerwanie od ponad 14 lat, na własnym doświadczeniu opracowaliśmy optymalne materiały, rodzaj jak i metodę pakowania naszego towaru. Co znajdziecie u nas:

Odzież sortowaną na wagę:

  • kilkadziesiąt kategorii odzieży używanej
  • optymalne wagowo asortymenty 20-25 kg
  • wytrzymałe worki
  • wymiary około 90x55x30 cm
  • każdy worek jest opatrzony czytelnym opisem, kodem kreskowym oraz wagą z dokładnością do gram
  • istnieje możliwość obejrzenia towaru przed zakupem.

Odzież niesortowaną na wagę:

W odróżnieniu od innych hurtowni odzieży używanej oferujemy Państwu PRE SORT – ulepszoną wersję tradycyjnego niesortu!

  • w towarze znajdą Państwo tylko: odzież używaną CREAM/PREMIUM, odzież w 1 i 2 gatunku oraz odzież nową z metkami
  • mały procentowy udział odpadu w towarze
  • brak śmieci, butów, torebek, pościeli, książek, zabawek, kosmetyków, małych sprzętów AGD, itp., (które znacząco wpływają na wagę towaru podrażając go przy jednoczesnym obniżaniu jego jakości)
  • optymalna waga: 136 kg (300 lbs)
  • rozmiar big bag’a: około 70/70/160 cm ( szerokość/wysokość/długość)
  • ten rodzaj opakowania przeznaczony jest do dużych gabarytów, dzięki swojej elastyczności i ergonomicznemu kształtowi ułatwia jego transport oraz magazynowanie.

Chcesz poznać szczegóły związane z oferowanym przez nas niesortem?

Zapraszamy na stronę internetową: https://presortus.com/

E-mail:

Tel. +48 789 366 012

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *